BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. április 27., szerda

Kamu eladók Facebook-on

Manapság nagyon elterjedt a Facebook.
Csajok pedig különböző eladós oldalakat csináltak és innen vesznek,cserélgetnek ruhákat,smink cuccokat stb.
Aki itt akar rendelni eleve vállalnia kell a kockázatot,hogy lehet nem kap semmit de kifizet xy összeget.
Aztán ha kap lehet nem azt küldik amit rendelt,vagy rossz minőségű,szakadt cuccokat.
Vannak olyanok is akik megbízható eladók,de honnan kellene tudnod,hogy ki az és ki nem?
Persze az eladók körében se jobb az élet!
Vannak akik lefoglalnak cuccokat aztán "elfelejtenek" szólni,hogy bocs de nem kell.
Olyan is van amikor azt állitják,hogy átutalta a pénzt és követeli ,hogy küldje el neki amit rendelt,de kamu.
Az biztos,hogy nem éri meg ott üzletelni ,legalább is én nem tenném!


Saját tapasztalatok:


1: Rendeltem 1 nyakláncot 1000ft-ért,hát 2500-at kellett fizetnem érte,szall nem érte meg.


2: Rendeltem póthajat 4db 2db pink 2db lila amikor megkaptam 2db lilát és 2db kéket kaptam.Mondtam a lánynak,hogy nem oké és nagyon rendesnek tűnt,azt mondta,hogy felad 2db pinket aztán rájöttem ,hogy a csatok se voltak jók a póthajon szall...
Azóta is várom a póthajat :)
Kedves PinkSugar Shop , jó lenne ha küldenéd:)


Facebookon van 1 zárt csoport : AKIKKEL NE ÜZLETELJ!!
Itt mindenki leírja ,hogy ki nem megbízható stb.
Kb 100 kamu eladót feltudnának sorolni :)


Szall csajok, óvatosan a facebook-os vásárlással,járjatok utánna,hogy kivel üzleteltek és bízzatok benne,hogy nem kamu eladót fogtatok ki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése